HTML

Autóbuziságom története

Vélemények, tapasztalatok, érzések, emlékek, azaz közös életünk, enyém és az autóké. Az írások szubjektívek lehetnek, az én személyes véleményemet, tapasztalataimat írom le bennük (ez alól kivétel a konkrét tényeket állító cikk, ott ellenőrzött dolgokat írok csak le)

Friss topikok

  • Ződ2000: A blog tök jó, de ha megengeded tennék 1-2 javaslatot (ha zavar úgyis ki tudod törölni), Először ... (2015.09.15. 21:55) Sírig tartó szerelem?
  • Pipi: sanszos, hogy én voltam, de irreálisan sokat kértél érte sajnos (2013.12.30. 22:24) Requiem egy álomért
  • BobaNorbi: Hát ebben sok igazság van. Fantáziátlanság volt a köbön, de az Escort tényleg klassz, én is szemez... (2013.12.08. 14:10) Jajj, az a borzalmas tíz év
  • BobaNorbi: jól megcsináltuk akkor :D Az XC70 nagyon szép *.* (2013.11.24. 14:53) A márkanáci
  • BobaNorbi: Jaj de nevettem a volvós résznél, majdnem a torkomon akadt a kaja xD (2013.11.19. 19:34) Az elit

Címkék

1.5 (1) 1.6 (1) 1000 (1) 120 (2) 126 (2) 1300 (1) 16V (1) 2.0 (2) 2000 (1) 21011 (1) 2141 (1) 33 (1) 3s-ge (2) 5 (1) 605 (1) 80 (1) 800 (1) 9 (1) 90 (1) adatok (1) akku (1) aleko (4) alex (1) alfa (1) állapot (1) alto (1) astra (1) átverés (1) audi (2) auto (1) autó (2) autóbuzi (1) autóépítés (1) automata (1) autópálya (1) autósiskola (1) autószerelés (1) autószerelő (4) autóverseny (1) autóversenyző (1) bácsi (1) bajnok (1) baleset (3) béla (2) benz (1) benzin (2) biztonság (1) bmw (6) borzalom (1) buick (1) bukócső (1) bukólámpa (1) buktató (1) buli (1) cabrio (1) celica (7) chituning (1) corolla (1) crash (2) croma (1) csattanás (1) csonka (2) daewoo (1) daihatsu (1) dellorto (1) direkt (1) dízel (2) e30 (1) efi (1) éjjel (1) eladó (1) élmény (1) első (1) emlékek (1) építés (1) escort (2) extra (1) extrák (1) f (1) fa (1) favorit (1) fékbetét (1) fényező (1) Fiat (2) fiat (1) fiesta (1) fogyasztás (3) ford (3) frt (1) full (1) furgon (1) fűtő (2) futómű (1) gáz (1) golf (1) gt (1) gyuri (1) használ (1) haszonjármű (1) helyszínelés (1) hengerfej (2) hiba (3) hijet (1) (1) hungaroring (1) ignis (1) intro (1) iskola (1) ittas (1) ityu (1) játék (1) javítás (1) józan (1) judy (1) kadett (1) kalapács (1) kamu (1) karburátor (1) kényelmes (1) keverék (1) kis (2) kisautó (1) kisbusz (2) kisteher (1) kizashi (1) koccanás (1) kompresszor (1) kurva (1) lada (3) lexus (1) limuzin (1) lopás (2) lpg (1) mágnes (1) marci (1) marco (1) márkaszerviz (1) maruti (2) matchbox (1) matiz (1) megbízható (1) megbízhatóság (1) mercedes (3) michelisz (1) miert (1) miskolc (1) model (1) moon roof (1) mosás (1) moszkvics (1) motor (1) motorcsere (2) motorsport (1) műhely (2) múlt (1) munkahely (1) narancs (1) nepper (1) nero (1) nitro (1) norbert (1) norbi (2) Öcsi (1) omlás (3) önindító (1) opel (3) orosz (1) összerakás (1) pajszer (1) passat (1) peugeot (1) piszkor (1) pityu (1) Polski (2) polszki (2) pony (1) prémium (2) punto (1) rali (1) rally (2) rallye (1) régi (1) Renault (1) renault (1) rendőr (1) részeg (1) riasztó (1) ricsi (1) riviera (1) romeo (1) samara (1) samurai (1) sedan (1) skoda (3) sofőr (1) sportautó (1) sportgyertya (1) sportkipufogó (1) sportos (1) st (1) strici (1) subaru (1) suli (1) sün (2) suv (1) suzuki (2) swift (2) szállítás (1) szappanos (1) szappantartó (1) szedán (1) szerelem (4) szerelés (1) szerelő (1) szerviz (3) szilveszter (1) szlalom (1) szoci (1) szovjet (1) szűrő (1) tábla (1) tabletta (1) takarékos (1) tanuló (1) teljesítmény (1) típusok (1) tolvaj (1) tóni (1) törés (1) toyota (3) trabant (1) transporter (2) tuning (1) túraautó (1) turbó (1) új (1) vágó (1) váltó (1) vásárlás (3) vb (1) vectra (1) verseny (2) versenyautó (1) vezérműtengely (1) vezetés (1) vezetési (1) világbajnokság (1) vitara (1) vizsga (1) vizsgabiztos (1) volkswagen (1) volvo (1) vw (1) VW (1) wagon r+ (1) wartburg (1) weber (1) wtcc (1) zenekar (1) zengő (1) zetec (1) zoli (1) zsiguli (4) Címkefelhő

2012.09.07. 10:10 Pipi

Autószerelés

Érettségi után elkezdtem dolgozni és zenészként hangtechnikus akartam lenni. Így meló mellett elkezdtem a Rádió hangtechnikus képzését, amit be is fejeztem, jeles eredménnyel, igaz, munkám sose lett vele. Közben előbb a Nokia majd  HP ügyfélszolgálatán dolgoztam, 19-20 évesen nem olyan rossz fizetésért. Már megvolt az Aleko egy ideje, amikor kitaláltam, hogy én biza elmegyek autószerelőnek, mert hát mennyire faszán megy nekem az autóm szögelgetése. Otthagytam a nem rossz munkahelyemet, elmentem a Csonkába esti autószerelő képzésre, közben veszettül melót kerestem. Végül közel egy év után sikerült bekerülnöm Fűtő Pityuhoz (róla lesz egy külön poszt), egy helyi autószerelőhöz, ahol elég csekély fizuért ugyan, de lett munkahelyem és nem mellesleg mindent tőle tanultam, mert az iskolában csak papíron volt gyakorlati képzés, fékbetétcserénél komolyabb munkával ott nem találkoztunk. Szép lassan elvégeztem a sulit és utána is ott maradtam, valamivel több, de még mindig nagyon alacsony fizuért. Összesen 2 és fél évig dolgoztam nála és jól éreztem magam és nagyon sokat tanultam. Amiért eljöttem az a pénz volt, cserébe most sokkal rosszabbul érzem magam a mostani helyemen.
Közben fusizgattam is, csináltam sok mindent és sajna rá kellett jönnöm, hogy bár boldogulok a dolgokkal, nem vagyok igazán jó autószerelő. Sokszor követek el hülye amatőr hibákat, amik miatt kétszer kell dolgoznom (mert persze csak jóval később veszem észre a dolgot, amikor már majdnem kész az autó), nem vagyok elég ügyes hozzá sajna. Ez nekem nagyon fájó pontom, mert mint az előbbiekből gondolom már nyilvánvaló, az autók az életem. Nem arról van szó, hogy nem tudok kicserélni egy vezérlést, vagy nem tudok összerakni egy futóművet. De azért sokszor megakadok és ezt nagyon utálom. Nem viccből döntöttem úgy, hogy a saját autómat nem én rakom össze, biztos akarok lenni benne, hogy tökéletes lesz, ezért bízom másra, olyanra, akinek a munkájában megbízok.

Mindenesetre most is és régebben is sokat szereltem, és ebből még kerekednek szép történetek majd. Nem is olyan sokára :) Igen tudom, ez egy elég száraz poszt, csak kell, hogy a többit értsétek :)

Szólj hozzá!

Címkék: autószerelő szerviz csonka fűtő


A bejegyzés trackback címe:

https://pipiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr954760771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása