HTML

Autóbuziságom története

Vélemények, tapasztalatok, érzések, emlékek, azaz közös életünk, enyém és az autóké. Az írások szubjektívek lehetnek, az én személyes véleményemet, tapasztalataimat írom le bennük (ez alól kivétel a konkrét tényeket állító cikk, ott ellenőrzött dolgokat írok csak le)

Friss topikok

  • Ződ2000: A blog tök jó, de ha megengeded tennék 1-2 javaslatot (ha zavar úgyis ki tudod törölni), Először ... (2015.09.15. 21:55) Sírig tartó szerelem?
  • Pipi: sanszos, hogy én voltam, de irreálisan sokat kértél érte sajnos (2013.12.30. 22:24) Requiem egy álomért
  • BobaNorbi: Hát ebben sok igazság van. Fantáziátlanság volt a köbön, de az Escort tényleg klassz, én is szemez... (2013.12.08. 14:10) Jajj, az a borzalmas tíz év
  • BobaNorbi: jól megcsináltuk akkor :D Az XC70 nagyon szép *.* (2013.11.24. 14:53) A márkanáci
  • BobaNorbi: Jaj de nevettem a volvós résznél, majdnem a torkomon akadt a kaja xD (2013.11.19. 19:34) Az elit

Címkék

1.5 (1) 1.6 (1) 1000 (1) 120 (2) 126 (2) 1300 (1) 16V (1) 2.0 (2) 2000 (1) 21011 (1) 2141 (1) 33 (1) 3s-ge (2) 5 (1) 605 (1) 80 (1) 800 (1) 9 (1) 90 (1) adatok (1) akku (1) aleko (4) alex (1) alfa (1) állapot (1) alto (1) astra (1) átverés (1) audi (2) auto (1) autó (2) autóbuzi (1) autóépítés (1) automata (1) autópálya (1) autósiskola (1) autószerelés (1) autószerelő (4) autóverseny (1) autóversenyző (1) bácsi (1) bajnok (1) baleset (3) béla (2) benz (1) benzin (2) biztonság (1) bmw (6) borzalom (1) buick (1) bukócső (1) bukólámpa (1) buktató (1) buli (1) cabrio (1) celica (7) chituning (1) corolla (1) crash (2) croma (1) csattanás (1) csonka (2) daewoo (1) daihatsu (1) dellorto (1) direkt (1) dízel (2) e30 (1) efi (1) éjjel (1) eladó (1) élmény (1) első (1) emlékek (1) építés (1) escort (2) extra (1) extrák (1) f (1) fa (1) favorit (1) fékbetét (1) fényező (1) Fiat (2) fiat (1) fiesta (1) fogyasztás (3) ford (3) frt (1) full (1) furgon (1) fűtő (2) futómű (1) gáz (1) golf (1) gt (1) gyuri (1) használ (1) haszonjármű (1) helyszínelés (1) hengerfej (2) hiba (3) hijet (1) (1) hungaroring (1) ignis (1) intro (1) iskola (1) ittas (1) ityu (1) játék (1) javítás (1) józan (1) judy (1) kadett (1) kalapács (1) kamu (1) karburátor (1) kényelmes (1) keverék (1) kis (2) kisautó (1) kisbusz (2) kisteher (1) kizashi (1) koccanás (1) kompresszor (1) kurva (1) lada (3) lexus (1) limuzin (1) lopás (2) lpg (1) mágnes (1) marci (1) marco (1) márkaszerviz (1) maruti (2) matchbox (1) matiz (1) megbízható (1) megbízhatóság (1) mercedes (3) michelisz (1) miert (1) miskolc (1) model (1) moon roof (1) mosás (1) moszkvics (1) motor (1) motorcsere (2) motorsport (1) műhely (2) múlt (1) munkahely (1) narancs (1) nepper (1) nero (1) nitro (1) norbert (1) norbi (2) Öcsi (1) omlás (3) önindító (1) opel (3) orosz (1) összerakás (1) pajszer (1) passat (1) peugeot (1) piszkor (1) pityu (1) Polski (2) polszki (2) pony (1) prémium (2) punto (1) rali (1) rally (2) rallye (1) régi (1) Renault (1) renault (1) rendőr (1) részeg (1) riasztó (1) ricsi (1) riviera (1) romeo (1) samara (1) samurai (1) sedan (1) skoda (3) sofőr (1) sportautó (1) sportgyertya (1) sportkipufogó (1) sportos (1) st (1) strici (1) subaru (1) suli (1) sün (2) suv (1) suzuki (2) swift (2) szállítás (1) szappanos (1) szappantartó (1) szedán (1) szerelem (4) szerelés (1) szerelő (1) szerviz (3) szilveszter (1) szlalom (1) szoci (1) szovjet (1) szűrő (1) tábla (1) tabletta (1) takarékos (1) tanuló (1) teljesítmény (1) típusok (1) tolvaj (1) tóni (1) törés (1) toyota (3) trabant (1) transporter (2) tuning (1) túraautó (1) turbó (1) új (1) vágó (1) váltó (1) vásárlás (3) vb (1) vectra (1) verseny (2) versenyautó (1) vezérműtengely (1) vezetés (1) vezetési (1) világbajnokság (1) vitara (1) vizsga (1) vizsgabiztos (1) volkswagen (1) volvo (1) vw (1) VW (1) wagon r+ (1) wartburg (1) weber (1) wtcc (1) zenekar (1) zengő (1) zetec (1) zoli (1) zsiguli (4) Címkefelhő

2017.01.08. 17:58 Pipi

Mikor az álmok valóra válnak

Aki legalább nagy vonalakban olvasgatta a blogot, az tudja, hogy a versenyzés mindig is nagyon közel áll a szívemhez és nagyon régóta dédelgetett álmom. Mivel elképzelhető, hogy akadnak olyanok, akik nem az én múltamból írták a doktorijukat, nézzünk meg egy pár soros összesítést az elmúlt évekről.

Bár már gyerekkorom óta imádtam az autóversenyzést (és mindenek előtt a ralit), az első, érintőleges próbálkozás nagyjából hat év kezdődött, amikot Szűcs haverommal megvettük Omlás barátom Hyundai Pony-ját, hogy versenyautót építsünk belőle. Csonti elkezdte a csövezését, mi meg vadul vásároltuk a hozzá szükséges holmikat, de aztán Szűcs kiköltözött Németországba, az autó másfél évig csak állt egy udvar végében, végül nem készült el soha.734971_432418446826354_252121921_n.jpg

dsc00027.jpg

Persze folyamatosan pörgött az agyam a témán, nagyon szerettem volna versenyezni, folyamatosan túrtam a hirdetéseket, de nem volt pénzem értelmes versenyautót venni, versenyezni vele, meg igazából csapatom se volt hozzá. Az egyetlen "lelkitársam" a témában Marco barátom volt, aki ugyan kiváló barát és óriási segítség, de az ő szíve a driftért dobog, így egy raliautó projektért nem lelkesedik különösebben (persze ettől még nagyon sokat segített már a Ponyban is, egyebek mellett nála lakott az autó, az ő műhelyében készült stb). Meg persze drága Csonti barátunk is segített, ahol tudott, de ő már nagyon nem tervezett versenyezni (régen, a '80-as években raliztak, akkor elég jó eredményekkel amúgy). 
Mivel egyelőre lépni nem tudtam a témában, ezért maradt az utcai Celicám, és elindultam a Red Sun Fest szlalomversenyén, ami engem is meglepett, milyen jó móka.
1613857_958738954145579_6128284220661624542_n_1.jpg

Az örömöt keresgélés követte, és gyorsan ráakadtam az FRT kupasorozatra, ahol a kiskunlacházi reptéren zajlanak a versenyek, remek hangulatban. Nosza, el is indultunk tesómmal, stabilan autóztunk a kategória utolsó helyét, de nagyon jól éreztük magunkat.
11536117_1586194304977889_8283362473781211007_n.jpgKövetkező alkalommal ugyanide az edzésnapra mentünk ki, ahova eljött többek között Tamás barátom is. Sokkal jobbat autóztunk, mint előtte, de azért egyértelmű volt már, hogy nem kéne tovább kínozni az utcai autót, itt épp a váltó mondta azt, hogy ez már sok volt neki, meg gyűjtöttük a horpadásokat és egyéb apróbb sérüléseket is.
12717685_944919468909580_5522221843208278088_n.jpgA végeredmény az lett, hogy úgy tűnt, végre lett egy csapattársam, akivel összehozhatnánk egy közös versenyautót. Eddigre egyértelműen az volt a terv, hogy FRT-re készítünk valamit, ez egy megfizethető, jó hangulatú bajnokság, ahol mindig jól érezzük magunkat.
Mire idáig eljutottunk, már megvolt a jelenlegi, Norbi barátommal közös műhelyünk és elkezdtünk kicsit komolyabban foglalkozni a Celicák bontásával és javításával. Így aztán külön öröm volt, amikor szembejött egy eladó Celica versenyautó. Némileg viharvert, de volt benne cső, ülés, öv. Mire felhívtuk az eladót, az autó hengerfejes lett, de indult, nem volt csapágyas, hát elhoztuk.
12922383_1158128690884287_127702474_o.jpgMeghengerfejeztem és vittük Lacházára. Itt gyorsan fény derült két dologra. Az egyik, hogy azonnal csinálni kell alá valami rendes futóművet, mert mindjárt felborul, a másik, hogy valami nem stimm a motornál, mert az első körben már fújta ismét a vizét.íí

13423776_1075737429171681_8452182890144702134_n.jpg

Ezután nem csak tömítést cseréltem, hanem felraktam egy garantáltan jó, rendbe rakott hengerfejet, de az autó továbbra is produkálta a tüneteket, tehát a blokk lesz a ludas. Viszont azóta nem volt időm foglalkozni vele, most már lassan majd sorra kerül, de addig pihen.

És akkor most el is érkeztünk a közelmúlthoz. A vágy tehát maradt a versenyzésre, de nem volt mivel menni. Közben kicsit jobban megismerkedtem Krisztiánnal, akivel ugyan régebb óta is tudtunk egymásról, de az ősszel kitaláltuk, hogy némileg egyesítjük a bizniszeinket (ő is Celica alkatrészekkel foglalkozott többek között), majd az együttműködés mindkettőnknek tetszett, ezért végül helyet bérelt a telepen, ahol a műhelyünk is van és azóta elég sok mindenben segítjük egymás munkáját és elég jóban is lettünk, ami mind remek, de a lényeg most nem ez. Hanem az, hogy ő sok éve versenyzik. Többek között autókrosszban (Celicával és BMW-vel) valamint raliban egy összkerekes E30-as BMW-vel. Egyik beszélgetésünk során kiderült, hogy nem nagyon van navigátora a 2016-os versenyekre. Én mondtam, hogy bár nulla tapasztalatom van, szívesen beülnék, ő meg meglepetésemre azonnal rábólintott. Aztán teltek-múltak a hetek, a verseny közeledett, a BMW meg nem volt kész, meg pénzünk sem volt. De a végére csak megoldódni látszódtak a dolgok, a BMW motorcseréjével végzett a csapat, akik évek óta javítják, két nappal a verseny előtt benn állt nálam a műhelyben. Volt még némi teendőnk, szóval a verseny előtti nap este tízig szereltünk, meg még indulás előtt hajnalban is egy kicsit, de csak összeállt, elindultunk MIkulás Rallyra. Életem első, igazi raliversenyére.

15267766_1159121897489335_3652147927100196133_n.jpg

Késésében voltunk, de csak sikerült megérkezni, elintézni az adminisztratív átvételt. Aztán a gépátvételen volt egy kis nehézség, de végül csak megoldódott minden, az autót felmatricáztuk, minden rendben volt, indulhattunk pályát felírni. Mivel először csináltam ilyesmit, beletelt egy kis időbe, mire beletanultam a dologba, de azért felírtunk mindent, még ha a nap vége fel a puszta közepén kaptunk is egy defektet a pályafelírásra használt Foresterrel. Sebaj, orvosoltuk, hazamentünk a szállásunkra és bezsongva vártam a másnap reggeli rajtot.
Talán nem árulok el nagy titkot, de reggel ismét rohanás, kapkodás volt, olyannyira, hogy a versenyautót járó motorral húztuk a tréleren, hogy bemelegedjen, mire odaérünk, mert a rajt előtt már nem lenne rá ideje.
Aztán kaptam némi eligazítást a menetlevél használatához és elindultunk.

15241871_1213505728709188_9186938901220598218_n.jpg

Az első gyorsaságin kapásból sikerült közelebbi ismeretséget kötni egy árokkal, de az autónk a lábán kijött, igaz, eszméletelen csúnya kopogás jött a hátuljából, de amíg megy, nem állunk meg, haladtunk tovább. A cél után megnéztük és kiderült, hogy elvesztettük az egyik hátsó gátlónkat. Mármint szó szerint, nem volt meg. Gyors egyeztetés a szervizcsapattal, akik megnyugtattak, hogy mehetünk, nem fog kiesni a rugó, csak az ugratókon vigyázzunk! Mi pedig mentünk tovább. A következő gyorsasági egy ún. körgyors volt, ahol erősen félreértettem, amit magyaráztak nekem, ezért elküldtem Krisztiánt plusz egy körre, amiért finoman szólva sem volt boldog, mert behozhatatlan hátrányt szedtünk össze. Persze ettől még mentünk tovább, nekem meg égett a pofám, a nézők viszont elégedettek lehettek még a kissé szárnyaszegett versenyautónkkal is, a murvás pályán igazán elemében volt az autó és a versenyző is.
15418496_1416610081705721_4738343421079262228_o.jpgA szervizparkban aztán a srácok pillanatok alatt beledobtak egy másik gátlót, meg megnézték a szétcsúszott csatlakozójú átbeszélőt, de szóltak, hogy erre most nem lesz idő, innentől ordibáljak, hangosításunk nem lesz. Indulás tovább, igyekeztünk amit csak lehet, ledolgozni a hátrányból, meg persze szórakoztatni a nézőket. Eddigre egyébként mindketten nagyon fáradtak voltunk és kezdtünk fizikailag is rosszul lenni, mert az elmúlt hetek mindkettőnknek elég kevés alvással teltek. De az autó ment, hát mentünk mi is, vadul figyelve az eredményeket, amik biztatóan egyre jobbak voltak.
_jor2279.jpg_jor3477.jpgAz utolsó gyorsasági végén aztán a legrosszabb forgatókönyv teljesült, az autó elkezdett leállogatni, de még ment, hát Krisztián nyomta neki, nem volt messze a vége. Aztán kiderült, hogy nagyon messze volt, mert nagyjából másfél kilométerrel a cél előtt megállt és többet nem indult el. A hiba gyorsan meglett, a murvás, köves pályán az akku kimozgott a helyéről és letestelt a tartón. Igazából örülhetünk, hogy nem gyulladtunk ki. A verseny hivatalosan is feladtuk, miután véget ért, levontattak a pályáról, majd meghúzták az autót, ami azonnal indult is, a lábán ment vissza a szervizparkba, ahonnan indultunk meglehetősen elkenődve haza. Krisztián ott helyben megfogadta, hogy ő ezt befejezte, többet nem versenyez, drága, felesleges, elég volt. Kicsit vitatkoztam vele, de én is fáradt voltam, végül hazaértünk és ez már elég nagy eredmény volt, mert alig bírta nyitva tartani a szemét a hazaúton. A BMW kissé méltatlanul elhanyagolva állt a telep egyik sarkában, Krisztián pedig meg is hirdette eladásra. Bár senki sem akarta komolyan venni a kijelentését, hogy befejezi, úgy tűnt, valóban nem akarja folytatni, legalábbis egyelőre nem. 

Aztán egyszer csak kaptam egy telefont tőle - ami önmagában nem túl meglepő, mert naponta átlag ötvenszer hív fel. De most egy elég egyszerű kérdést tett fel: 
- Megyünk Szilveszterre?
Bár pénzünk megint csak nem volt, de erre kizárólag az igen lehetett a válasz. Én meg az előző versenyből okulva gyorsan be is álltam a versenyautóval egy átvizsgálásra, hogy ne az utolsó pillanatban kelljen szögelni.
15541980_1172816999453158_4506405715270058767_n.jpgNem sok javítanivaló volt, inkább a villanyásznak volt dolga, a világítást és az átbeszélőt rendbe kellett rakni mindenképpen. Aztán erősen hezitálni kezdtünk, hogy lesz-e miből mennünk, akarunk-e egyáltalán menni és hasonló kérdéseket tekintve, végül abban maradtunk, hogy hagyjuk az egészet, nem fér ez most bele nekünk.
15268020_1159713170763541_7247899258907975370_n.jpgIgazából én sem emlékszem, mi is történt, hogy meggondoltuk magunkat, de végül csak úgy döntöttünk, hogy megyünk, versenyzünk!
Némi szerelgetés után az autó részemről készen állt, de a villamosságis csak nem haladt. A végeredmény az lett, hogy világítás lett rajta (ez nagyon fontos, mert a Szilveszter Rallye első gyorsaságija sötétben zajlik, de akár az utolsó is estébe hajolhat), de az átbeszélőt teljesen kivégezte. Nagy kapkodással próbáltam szerezni másikat, végül a BPRacing mentett meg minket, akik bár zárva voltak az ünnepek alatt, a verseny első napján kinyitották a boltot, így gyorsan tudtam venni egy nagyon alapszintű, de a semminél azért még mindig jobb apró elemes átbeszélőt magunknak.
Csapatunk megint nem nagyon volt, egyetlen fix segítségünk Titkos volt, Krisztián régi barátja. Most csatlakozott hozzánk Ati, az autót építő brigád egyik tagja. Krisztián Latvia lakóautóját is kivittük magunkkal, ami bár igen lomhán mozgó szerkezet és némileg életveszélyes állapotú rajta a fék, viszont életmentő volt, mert van benne fűtés, így a csapat tagjai nem fagytak halálra.prf_2630.JPG

Gépátvétel rendben lezajlott, mi pedig indultunk pályát felírni.
15823660_1184379061630285_2783512047188856793_n.jpgMiután szűken, de mindennel végeztünk, a versenyautó pedig kiváló kondiban várta a rajtot, már csak annyi dolgunk volt, hogy várjuk a rajtlistát, a pontos rajt időpontjával. A lista végül meglett, de néhány másik versenyzőpárossal együtt meglepődtünk, hogy nem szereplünk rajta. Felmentünk a versenyirodába, ahol már messziről hallottuk, hogy másoknak is vannak problémái. Egy darabig csak céltalan kiabálással vezette le mindenki a feszültséget, én közben szóltam Krisztiánnak, hogy van némi gond, jöjjön már, én nem ismerek senkit. Jó sok várakozás után végre előkerült néhány illetékes személy, akik különböző emberekre és szabályokra hivatkozva azt mondták, hogy a bukócsövünk nem megfelelő, ezért nem indulhatunk el. Alapvetően hajthatatlannak tűnt, a hangulat meg kezdett erősen feszült lenni, miközben a verseny odalent elrajtolt nélkülünk. Jogos és kevésbé jogos érvek repkedtek egymással szemben, de mind a versenyzők, mint a rendezők erősen tartották a saját álláspontjukat. Végül nagy nehezen sikerül elérünk, hogy szedjük már elő írásos formában a hivatkozott szabályokat. Miután ez megtörtént, nagyjából öt perc alatt rendezve lett a helyzet, mindenki elindulhatott. Ehhez még a rendezőknek szerkesztenie kellett egy nyilatkozatot, amit minden párosnak alá kellett írnia, de mehettünk. És ez volt a lényeg.
Krisztián közben elment Pestimrére egy garnitúra tartalék gumiért, én meg erősen imádkoztam, hogy visszaérjen időben, mert időközben megérkezett a rajt időpontja. Visszaért, beöltöztünk és végre elindultunk.
15844825_1447988025234593_3357824081899745978_o.jpgÉjszakai körgyorsaságival kezdtünk. Fáradtak voltunk, de örültünk, hogy mehetünk. A rajtban aztán kezdtünk megijedni, amikor elkezdett gőzölögni az autó eleje. Nem voltunk feldobva az ötlettől, hogy már most felforrt a víz. Nem volt mit tenni, nagy egyetértésben úgy gondoltuk, hogy ha a motorunk meg akar halni, akkor a pályán kell megtenni, felkapcsoltuk a ventilátort és elrajtoltunk. Izgalmas volt sötétben menni és bár elég gyenge volt a világításunk meg nem volt kézifékünk sem (az összkerék miatt nagyon költséges lenne megoldani ezen az autón), ami a visszafordítóknál nagyon hiányzott, ennek ellenére egy kategória második hellyel kezdtünk, ami mindkettőnk várakozásait felülmúlta. A célban gyors válasz a riporter kérdéseire, ahol Krisztián közölte vele, hogy ő már nem lát, mert öreg, mint a kecske, de nagyon örülünk, hogy itt vagyunk és végül csak tudunk versenyezni.

15775048_1484208228275559_8894180917647850833_o.jpg15732239_1484208291608886_6326689773727424275_o.jpg
Azért a célban megbeszéltük, hogy nagyon kevés a töltésünk, reggel szereléssel kell indítani, de alapvetően jó hangulatban indultunk el haza.

15776913_1484208411608874_2816361083578977401_o.jpg
Másnap hat gyorsasági várt ránk, én meg megfűztem Marco barátomat, hogy a második napra jöjjön el segíteni a csapatnak szerelni. Minden meg volt beszélve, hajnalban együtt indulunk Gyálról. Én itthonról indulás előtt bekapcsoltam a számítógépet, hogy megnézzem, visszakerültünk-e már az eredménylistára, ahonnan eltűntünk, amikor nem akartak hagyni minket indulni. Erre már nem jöttem rá, mert az első, ami szembejött velem, a rajtidős lista volt aznapra. Amin az addig megadott 7:45 helyett 6:50 állt a nevünk mellett. Gyors telefon a többieknek, majd kapkodás, mert egy órával kevesebb időnk van. Végül nem gyenge tempót autózva odaértünk, de szerelni nem volt időnk. Alapvető dolgok villámgyors ellenőrzése, és indultunk is.
15781287_1292361077481242_1829709925464352883_n.jpg

15896309_1447987848567944_6612615418323078237_o.jpg

Az első gyorson rögtön kezdődtek is a gondok, az autó megint gőzölgött. Mivel már régebben is gyanús volt nekem ez a probléma, szóltam, hogy szerintem nincs gáz, csak az óra mutat keveset, egész egyszerűen rá kell kapcsolni a ventit és jók leszünk. Mást úgyse tehettünk volna, kapcsoltuk és rajtoltunk, bár a töltés még mindig problémás volt.

Rögtön a gyorsasági elején odébb raktunk néhány gumibálát, majd jött a hidegzuhany. Lefulladt az autó, ami önmagában nem katasztrófa, csak utána nem indult el többet. Végül betoltak minket a nézők, de addigra nagyon sok időt benn hagytunk a pályán és innentől óvatoskodtunk is, mert tudtuk, ha leáll, nem biztos, hogy tovább tudunk menni.

15800069_1447988805234515_6085099332709333431_o.jpg

15676213_665400023641497_7926557773520257380_o.jpg

duen_szilveszterrallye2016_1023.jpg

A második gyors után a szervizben a srácok átnézték az autót, de meglepő módon a töltés tökéletes volt. Valószínűleg a kókány módon bekötött világítás okozta a problémát, mert utána már világos volt és lámpa nélkül mentünk, a gond meg többet nem jelentkezett. Szerencsére a többi gyorsaságin már különösebb hiba nélkül tudtunk menni, bár az hamar kiderült, hogy az előző esti második helyünk sajnos nem a reális helyünk a harcban. 

15875287_1447988705234525_6062512724912999100_o.jpg

15776848_1770053083319570_7292035483820650982_o.jpgA második szervizpark időszakra már elég jókedvűen érkeztünk, az autóra semmi panaszunk nem volt, így csak átnézték a szerelők. Atinak feltűnt, hogy némileg könnyezik a tankunk, odaverhettük az alját az ugratón, de gyorsan orvosolta a problémát, ezen kívül csak egy kerékcserét csináltunk, azt én erőltettem, mert nem voltam benne biztos, hogy a két első kibírja a hátra lévő szakaszokat. Mivel ezekkel gyorsan megvoltunk, még nézelődni is bőven maradt időnk, mielőtt továbbmentünk volna.

15896190_1447988831901179_1286001980887816826_o.jpg

Az utolsó gyors rajtjánál még volt egy utolsó szívroham: kivillant a benzinlámpa. Pedig bőven tankoltunk rajt előtt, kizárt volt, hogy megigya. De a tank sérült volt, az bármikor továbbrepedhet... Gyorsan megkértük a rajtoltatást végző sportbírót, hogy nézze már meg, nem folyik-e a benzinünk, de nem látott gondot, hát óvatosan, de elindultunk.
15895546_1447988625234533_8709119766118547408_o.jpgAzt tudtuk, hogy a kategóriánkból kiestek előlünk, szóval, ha beérünk, megvan a harmadik hely, nem akartunk kiesni olyan amatőr módon, hogy kifogy a benzinünk, ezért az elejét nagyon elóvatoskodtuk. Aztán magához tért az a rohadt műszer és rögtön kiderült, hogy van bőven nafta benne, így elkezdhettünk sietni, de azért sok benne maradt így is.

15874668_1447988635234532_8644969027646017818_o.jpg15844257_1447988261901236_2187232105218663539_o.jpgAz autó egészben célba ért, mi pedig boldogok voltunk, nekem meg főleg hatalmas élmény volt az egész. Kategória harmadik hely lett a vége, ami a kiesők miatt lett igazából, de csak kaptunk egy kupát, a lényeg viszont az, hogy az autó jó volt, mi jól éreztük magunkat. Még egyszer köszönöm az élmény Krisztiánnak, Marconak, Atinak, Titkosnak, hatalmas volt :)

15732277_1485129901516725_7268518450779209334_o.jpg15820410_1292680720782611_1040469606_n.jpg15801288_1292680514115965_1646911142_n.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pipiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr2812109049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása