Marcot Sünnél ismertem meg. Éppen rengeteg szabadidőm volt, ennek örömére át is rángatott magához, mert kitalálta, hogy versenyautót épít. Vett egy motor nélküli elég kókány módon becsövezett E30 Coupé-t és első lépésként le akarta fényezni. Próbáltuk ugyan meggyőzni, hogy nem ez a helyes sorrend, de mindegy volt, ő ezt már eldöntötte. Én meg átjárkáltam segíteni csiszolni. Akkoriban egy Daewoo Matizzal járt és már akkor is feltűnt, hogy de szép nagy garázsa van, ezzel valamit lehetne kezdeni. A versenyautó aztán gyorsan el is ment, nem lett belőle semmi, de egy barátság azért alakult a dologból. Első közös melónk az volt, amikor anyámék Escortjában cseréltünk motort. Aztán szép lassan odacuccoltam a szerszámokat és lett egy kellemes kis fusi műhelyünk. Marco közben szert tett egy E36-os 316i BMW-re, feszül is benne, mint pók a lucernásban :)
Embertelen drift mániás, össze is haverkodott a Missile Performance csapattal, akikkel megy minden versenyre és rendezvényre, csak sajna egyelőre nincs mivel elindulnia. De ez nem szegi kedvét.
Amúgy Marco azért egy agy álomhoz segített engem hozzá a műhellyel, bár elképzelhető, hogy lassan költöznünk kell, kicsit sok cuccot halmoztam oda, mert azóta meg én kezdtem el versenyautót építeni, de erről majd később.
Marco jóval fiatalabb nálam és Sünnél, ezért elég gyakran Kölyöknek hívom, szóval ha úgy hivatkoznék rá, az is őt takarja. A Kölyök egyébként nem egy nagy autószerelő, de elég lelkes és tanulékony. Nem olyan régen kitalálta, hogy fényezni kezd, az első munkája Béla barátom Transportere volt, hogy úgy fogalmazzak vegyes érzelmekkel zárult a dolog, de végül is a tulaj elégedett volt. Azóta egész szép munkák is kikerültek a kezei közül, bár mostanság már kicsit kevesebbet foglalkozik ilyesmivel.
Van egy hülye feszülős stílusa időnként, de ettől eltekintve nagyon szerethető emberke, nagyon jó barátom és sokat köszönhetek neki. Egy éve készült egy kis videónk, azt azért megosztom veletek, bár nagy dolgokat ne várjatok, ez játék volt, semmi komoly :)
A műhelyről nagyon keresgéltem képet, nem találtam olyat, ami a mostanihoz közelítő állapotát megmutatja, a régieken még elég csekélyke a felszerelés.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.