HTML

Autóbuziságom története

Vélemények, tapasztalatok, érzések, emlékek, azaz közös életünk, enyém és az autóké. Az írások szubjektívek lehetnek, az én személyes véleményemet, tapasztalataimat írom le bennük (ez alól kivétel a konkrét tényeket állító cikk, ott ellenőrzött dolgokat írok csak le)

Friss topikok

  • Ződ2000: A blog tök jó, de ha megengeded tennék 1-2 javaslatot (ha zavar úgyis ki tudod törölni), Először ... (2015.09.15. 21:55) Sírig tartó szerelem?
  • Pipi: sanszos, hogy én voltam, de irreálisan sokat kértél érte sajnos (2013.12.30. 22:24) Requiem egy álomért
  • BobaNorbi: Hát ebben sok igazság van. Fantáziátlanság volt a köbön, de az Escort tényleg klassz, én is szemez... (2013.12.08. 14:10) Jajj, az a borzalmas tíz év
  • BobaNorbi: jól megcsináltuk akkor :D Az XC70 nagyon szép *.* (2013.11.24. 14:53) A márkanáci
  • BobaNorbi: Jaj de nevettem a volvós résznél, majdnem a torkomon akadt a kaja xD (2013.11.19. 19:34) Az elit

Címkék

1.5 (1) 1.6 (1) 1000 (1) 120 (2) 126 (2) 1300 (1) 16V (1) 2.0 (2) 2000 (1) 21011 (1) 2141 (1) 33 (1) 3s-ge (2) 5 (1) 605 (1) 80 (1) 800 (1) 9 (1) 90 (1) adatok (1) akku (1) aleko (4) alex (1) alfa (1) állapot (1) alto (1) astra (1) átverés (1) audi (2) autó (2) auto (1) autóbuzi (1) autóépítés (1) automata (1) autópálya (1) autósiskola (1) autószerelés (1) autószerelő (4) autóverseny (1) autóversenyző (1) bácsi (1) bajnok (1) baleset (3) béla (2) benz (1) benzin (2) biztonság (1) bmw (6) borzalom (1) buick (1) bukócső (1) bukólámpa (1) buktató (1) buli (1) cabrio (1) celica (7) chituning (1) corolla (1) crash (2) croma (1) csattanás (1) csonka (2) daewoo (1) daihatsu (1) dellorto (1) direkt (1) dízel (2) e30 (1) efi (1) éjjel (1) eladó (1) élmény (1) első (1) emlékek (1) építés (1) escort (2) extra (1) extrák (1) f (1) fa (1) favorit (1) fékbetét (1) fényező (1) fiat (1) Fiat (2) fiesta (1) fogyasztás (3) ford (3) frt (1) full (1) furgon (1) fűtő (2) futómű (1) gáz (1) golf (1) gt (1) gyuri (1) használ (1) haszonjármű (1) helyszínelés (1) hengerfej (2) hiba (3) hijet (1) (1) hungaroring (1) ignis (1) intro (1) iskola (1) ittas (1) ityu (1) játék (1) javítás (1) józan (1) judy (1) kadett (1) kalapács (1) kamu (1) karburátor (1) kényelmes (1) keverék (1) kis (2) kisautó (1) kisbusz (2) kisteher (1) kizashi (1) koccanás (1) kompresszor (1) kurva (1) lada (3) lexus (1) limuzin (1) lopás (2) lpg (1) mágnes (1) marci (1) marco (1) márkaszerviz (1) maruti (2) matchbox (1) matiz (1) megbízható (1) megbízhatóság (1) mercedes (3) michelisz (1) miert (1) miskolc (1) model (1) moon roof (1) mosás (1) moszkvics (1) motor (1) motorcsere (2) motorsport (1) műhely (2) múlt (1) munkahely (1) narancs (1) nepper (1) nero (1) nitro (1) norbert (1) norbi (2) Öcsi (1) omlás (3) önindító (1) opel (3) orosz (1) összerakás (1) pajszer (1) passat (1) peugeot (1) piszkor (1) pityu (1) Polski (2) polszki (2) pony (1) prémium (2) punto (1) rali (1) rally (2) rallye (1) régi (1) renault (1) Renault (1) rendőr (1) részeg (1) riasztó (1) ricsi (1) riviera (1) romeo (1) samara (1) samurai (1) sedan (1) skoda (3) sofőr (1) sportautó (1) sportgyertya (1) sportkipufogó (1) sportos (1) st (1) strici (1) subaru (1) suli (1) sün (2) suv (1) suzuki (2) swift (2) szállítás (1) szappanos (1) szappantartó (1) szedán (1) szerelem (4) szerelés (1) szerelő (1) szerviz (3) szilveszter (1) szlalom (1) szoci (1) szovjet (1) szűrő (1) tábla (1) tabletta (1) takarékos (1) tanuló (1) teljesítmény (1) típusok (1) tolvaj (1) tóni (1) törés (1) toyota (3) trabant (1) transporter (2) tuning (1) túraautó (1) turbó (1) új (1) vágó (1) váltó (1) vásárlás (3) vb (1) vectra (1) verseny (2) versenyautó (1) vezérműtengely (1) vezetés (1) vezetési (1) világbajnokság (1) vitara (1) vizsga (1) vizsgabiztos (1) volkswagen (1) volvo (1) vw (1) VW (1) wagon r+ (1) wartburg (1) weber (1) wtcc (1) zenekar (1) zengő (1) zetec (1) zoli (1) zsiguli (4) Címkefelhő

2012.09.11. 08:58 Pipi

Zenekar szállítás

Már megvolt pár hónapja az Aleko, de még nem volt törött :) Az autószereléshez nem értettem még semennyire, így egy apró hiba miatt (a váltórudazatból kiesett egy csavar és benn maradt hármasban a váltóm, ami mázli, mert így haza tudtam vele menni legalább) elvittem szervízbe. Szóltam a srácoknak, hogy siessenek, mert másnap viszek egy zenekart MIskolcra. A nevükre már nem emlékszem, Dávidka dobolt benne, aki másodállásban kiváló barátaim, a DIY legénységét erősítette. A megbeszéltek szerint felpakoltuk Pesten az autót hangszerekkel, kértem a melóhelyről egy GPS-t (akkor a Nokiánál voltam, kihozhattunk kölcsön telefonokat), vettem pályamatricát és irány Miskolc. Gödöllő magasságában kezdett szemet szúrni, hogy miért nem vagyunk ég az M3-ason. Aztán persze leesett, hogy kikapcsoltam az autópályázást a GPS-en. Nemsokára fenn is voltunk a pályán. Az akkori karbival mentem egy saját rekordot, óra szerint 160-ig sikerült feltornászni az autót, a GPS javasolta, hogy egyezzünk ki egy 148-ban, de azért menőnek éreztem magam. Szerencsére bekeveredtünk egy baleset mögé, így kb egy órát ácsorogtunk a pályán, mire tovább tudtunk menni. Plusz jó hír volt, hogy a nagy eszünkkel egész pályázás alatt bekapcsolt GPS-el mentünk, a szivargyújtó meg megadta magát, így mire beértünk Miskolcra, igen tetemes késéssel, addigra lemerült, így még bolyongtunk majdnem egy órát a városon belül. Szakadt az eső, én egy nyakig pakolt autóval egy négysávos úton a kézifékes megfordulást tartottam a legcélszerűbbnek. Hát ezzel a döntésemmel mondjuk nem lettem nagyon közkedvelt, de baj se lett belőle, mert autó a környéken nem járt. Végre nagy nehezen odaértünk a helyre. A nem épp lóerőbajnok autóval egyesben másztam fel a felvezető nagyon keskeny és nagyon meredek emelkedőn. A plusz jó hírt ott kaptuk, mivel késtünk, a srácok nem léphetnek fel, nincs rájuk idő. A tökünk tele volt, a semmire mentünk le, elindultunk haza. Az egyik fellépő zenekar tagjai nem nagyon lehettek oda értünk, mert a pályán hazafele elkezdtek leszorítósdit játszani. Nagyon örültem nekik, de végül nem ért össze a két autó egyik alkalommal se. Viszont induláskor elszakadt a gáz rugója, így nem húzta magát vissza a pedál. Mivel totál analfabéta voltam még hozzá, nem tudtam, hogy és mivel lehetne elhárítani ezt a nem túl komoly hibát, elindultunk így haza. Egyszer csak megállt az autó. Ez éjfél után a semmi közepén, esőben nagyon kellemes dolog tud lenni. Kiszálltunk, kiraktuk a háromszöget és próbáltunk leinteni valakit, hogy behúzzon minket valami civilizált helyre. A helyzetet képzeld el, éjjel, egy nem túl bizalomgerjesztő külsejű agyonpakolt autó és öt ember orrig behúzott kapucnis felsőkben. Nem voltunk nagyon biztató külsővel megáldva adott pillanatban, nagyjából egy falka piacozós románra hasonlíthattunk leginkább. Végül mégis segítettek nekünk, ráadásul egy fiatal hölgy állt meg és nagyon készségesen segített, elvontatott minket a legközelebbi kútra. Első tippem az volt, hogy nincs benzinem, tankoltam, de nem indult be. Bementem a kútra, megkérdezte, nincs-e valami szerelőjük. Kaptam egy számot, az illető azonban külföldön volt, maximum egy trélert tudott volna küldeni. Annyit nem ért az egész autó. Addigra félretoltuk a kútoszlop mellől a parkolóba és tanakodtunk mi legyen. Végül csak úgy ráindítottam egyet. Elindult. Valószínűleg csak azért nem ment előbb, mert próbaképp csak kb 5 litert tankoltam bele (hátha másra kell a pénz végül) és kicsit lejtett a hely ahol állt akkor. Mindenesetre toltam bele 20 litert és irány haza. Nagy nehezen tehát hajnalban hazaértünk, szegény srácok megszívták, mert nem játszhattak, én megszívtam, mert az autó a hibája miatt fogyasztott ennyit, ezért nem kértem el tőlük a teljes benzinpénzt, elég rossz szájízzel ment haza mindenki, még ha egymásra nem is haragudtunk.
Néhány nap múlva Szonda Gyuri, az Aleko klub elnöke átjött és egy perc alatt kicserélte a rugót, ráadásul kiderült, hogy volt is a kocsiban tartalék, csak én voltam birka hozzá. Akkor kezdtem el egy picit megtanulgatni autót szerelni, mert kezdtem rájönni, hogy szükségem lesz rá ezzel az autóval...

Szólj hozzá!

Címkék: miskolc autópálya zenekar szállítás aleko


A bejegyzés trackback címe:

https://pipiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr134766761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása